سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.مجمع فرهنگی فاطمیون شهرستان لنجان.

sde

تکلیف آقایان است روضه بخوانند.تکلیف مردم است دسته‌های شکوهمند بیرون بیاورند.دسته‌های سینه‌زن شکوهمند. البته از چیزهایی که بر خلاف ]است[ مثلاً چه هست، از آن‌ها پرهیز کنند. اما دسته‌ها بیرون بیایند، سینه بزنند. هرکاری که می‌کردند بکنند.اجتماعاتشان را حفظ بکنند. این اجتماعات است که ما را زنده نگه داشته. این هماهنگی‌ها است که ما را نگه داشته. گولشان می‌زنند این جوان‌های عزیز صاف‌دل را. ژمی‌آیند توی گوشش می‌خوانند، خوب دیگر گریه می‌خواهیم چه کنیم؟ گریه می‌خواهیم چه کنیم یعنی چه؟

- این دستجاتی که در ایام عاشورا راه می‌افتند خیال نکنند ما این را تبدیل کنیم به راهپیمایی. راهپیمایی است خودش. اما راهپیمایی با یک محتوای سیاسی. همان‌طوری که سابق بود بلکه بالاتر. همان سینه‌زنی، همان نوحه‌خوانی، همان‌ها رمز پیروزی ماست. گر سرتاسر کشور مجلس روضه باشد. همه روضه بخوانند. و همه گریه بکنند.

- مجالس سر جای خودش باید باشد و مجالس عزا باید باشد و اهل منبر باید این شهادت امام حسین –سلام الله علیه- را زنده نگه دارند و ملت باید با همه قدرت این شعائر اسلامی را خصوصاً این را ، زنده نگه دارند. با زنده نگه داشتن او، اسلام زنده می‌شود.

فاطمیون در روستای کلیشاد منطقه باغبادران

مجمع فرهنگی فاطمیون شهرستان لنجان استان اصفهان


نوشته شده در چهارشنبه 91/9/15ساعت 9:14 عصر توسط سعید ایرانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak