سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.مجمع فرهنگی فاطمیون شهرستان لنجان.

sa

مراسم تشیع و خاکسپاری دو شهید گمنام

در تیه نور الشهدای محله ملک آباد باغبادران

زمان روز چهارشنبه 29/9/1391

استان اصفهان -شهرستان لنجان -منطقه باغبادران

محله ملک آباد

مجمع فرهنگی فاطمیون شهرستان لنجان

برای شادی روح همه شهدا صلوات


نوشته شده در چهارشنبه 91/9/29ساعت 9:40 عصر توسط سعید ایرانی نظرات ( ) |

sd

دریافت لوح هیئت نمونه

 مجمع فرهنگی فاطمیون شهرستان لنجان

از اداره تبلیغات اسلامی

هدیه به تمامی انسان های عاشق نور و پاکی


نوشته شده در چهارشنبه 91/9/15ساعت 9:24 عصر توسط سعید ایرانی نظرات ( ) |

sde

تکلیف آقایان است روضه بخوانند.تکلیف مردم است دسته‌های شکوهمند بیرون بیاورند.دسته‌های سینه‌زن شکوهمند. البته از چیزهایی که بر خلاف ]است[ مثلاً چه هست، از آن‌ها پرهیز کنند. اما دسته‌ها بیرون بیایند، سینه بزنند. هرکاری که می‌کردند بکنند.اجتماعاتشان را حفظ بکنند. این اجتماعات است که ما را زنده نگه داشته. این هماهنگی‌ها است که ما را نگه داشته. گولشان می‌زنند این جوان‌های عزیز صاف‌دل را. ژمی‌آیند توی گوشش می‌خوانند، خوب دیگر گریه می‌خواهیم چه کنیم؟ گریه می‌خواهیم چه کنیم یعنی چه؟

- این دستجاتی که در ایام عاشورا راه می‌افتند خیال نکنند ما این را تبدیل کنیم به راهپیمایی. راهپیمایی است خودش. اما راهپیمایی با یک محتوای سیاسی. همان‌طوری که سابق بود بلکه بالاتر. همان سینه‌زنی، همان نوحه‌خوانی، همان‌ها رمز پیروزی ماست. گر سرتاسر کشور مجلس روضه باشد. همه روضه بخوانند. و همه گریه بکنند.

- مجالس سر جای خودش باید باشد و مجالس عزا باید باشد و اهل منبر باید این شهادت امام حسین –سلام الله علیه- را زنده نگه دارند و ملت باید با همه قدرت این شعائر اسلامی را خصوصاً این را ، زنده نگه دارند. با زنده نگه داشتن او، اسلام زنده می‌شود.

فاطمیون در روستای کلیشاد منطقه باغبادران

مجمع فرهنگی فاطمیون شهرستان لنجان استان اصفهان


نوشته شده در چهارشنبه 91/9/15ساعت 9:14 عصر توسط سعید ایرانی نظرات ( ) |

sd

سخنان امام خامنه ای درمورد عاشورا

موضوع محرّم و تبلیغات است. اساس دین با عاشورا پیوند خورده و به برکت عاشورا هم باقى مانده است. اگر فداکارىِ بزرگِ حسین‌بن‌على علیه‌السّلام نمى‌بود - که این فداکارى، وجدان تاریخ را به کلّى متوجّه و بیدار کرد - در همان قرن اول یا نیمه قرن دوم هجرى، بساط اسلام به کلّى برچیده مى‌شد. قطعاً این‌گونه است. اگر کسى اهلِ مراجعه به تاریخ باشد و حقایق تاریخى را ملاحظه کند، این را تصدیق خواهد کرد. چیزى که وجدان جامعه اسلامى را در آن زمان برآشفت واسوه و الگویى براى بعدیها شد، همین حادثه عجیبى بود که تا آن روز در اسلام سابقه نداشت. البته، بعد از آن، نظایر بسیارى پیدا کرد؛ اما هیچ کدام از آن نسخه‌ها، مطابق اصل نبود. امّت اسلام، شهیدان زیادى داد. شهداى دستجمعى داد. اما هیچ کدام به‌پاى حادثه عاشورا نرسید. حادثه عاشورا، در اوج قلّه فداکارى و شهادت باقى ماند و همچنان تا قیامت باقى خواهد ماند. «لایوم کیومک یا اباعبداللَّه.» ما شیعیان، از این حادثه، خیلى بهره برده‌ایم. البته غیر شیعه هم، استفاده کرده‌اند. امروز، در کشور مصر، مسجد «رأس‌الحسین» - آن‌جا که خیال مى‌کنند سر مقدّس آن بزرگوار مدفون است - محل تجمّع عواطف مردمِ محبِ‌ّ اهل بیتِ مصر است. ملت مصر، ملت خوبى است. کار به رژیم و دولت آن کشور نداریم. ملتْ محبِّ اهلِ بیت است. همه‌جاى دنیا، متأثر از این واقعه‌اند؛ اما شیعه از این واقعه یک استفاده فوق‌العاده کرده است. ما دین را به‌وسیله این‌حادثه حفظ کردیم؛ احکام را براى مردم بیان کردیم؛ عواطف مردم را در خدمت دین و ایمان قرار دادیم. «ما» که مى‌گوییم یعنى طایفه روحانیون و مبلّغین، در طول چند قرن گذشته. آخرین برکت عظیم حادثه کربلا همین انقلاب شکوهمند ماست. اگر حادثه کربلا و اسوه‌گیرى از آن نبود، این انقلاب پیروز نمى‌شد. امام بزرگوارمان که در محرّم سال 57 فرمودند «ماهى که خون بر شمشیر پیروز است»، این خط و این درس را از محرّم دادند. سراغ جنگ هم که بروید همین است

مجمع فرهنگی فاطمیون شهرستان لنجان استان اصفهان

محرم در روستای کلیشاد

منطقه باغبادران


نوشته شده در چهارشنبه 91/9/15ساعت 9:6 عصر توسط سعید ایرانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak